HTML

Autóépítés

Friss topikok

Címkék

Októberi Kakucs ring

2013.10.17. 11:19 acélváz

Kicsit nehézkesen sikerült neki indulni az idei második pályázásnak, legalánbbis nekem!

Új fejlesztés került az autóba, az eddig igen hamar elmelegedő első féket cseréltem le, egy belső hűtésű BMW fékre. méretei nem igazán változtak.

Itt kezdődtek a bajok, mert még aznap készült el a lézerrel  vágott féktartó lemez, amit indulás előtt építettem be. Előzőleg sikerült megszüntetnem a féltengelyek folyását, így már volt hátsó fékem is. A légtelenítés nem sikerült a legjobbra, így gyakorlatilag fék nélkül értem a helyszinre, ott azonban sikerült orvosolni a hibát. Részben!

A második helyszini légtelenítés után úgy döntöttem elég, nem nyúlok többet hozzá. Csak később jöttem rá miért esik ben néha a pedál, néha pedig teljesen jól működik. Most hogy nem "olajkenésű" a hátsó dob, most az melegedett el, de nagyon. Lehet hogy még nem százas az eleje sem, de még mindig kritikán aluli volt a fék. Hazafelé már hibátlan volt, igaz ott nem is tudott megmelegedni.

Első pár körre fenn hagytam hátul a százéves utcai 14'-os kerekeket, aminek akaratlan driftelés lett az eredménye. Nem is hittem, hogy ilyet is tud az autóm. Még  harmadikban is lehett vele keresztbe menni. :) Még driftelve is képes azért 3 kerékre álni. :)))) Driftelve is sikerült 51:5 időt mennem. (anti-clock).

Ezek után ügyeletes "autóteszterünk" driftelt vagy fél órát, csak akkor volt hajlandő kiszállni mikor megforogtam az autójával. :)

Utánna felkerült a slick hátra is és megkezdődött a rendes körözgetés! Na meg az igazi 3 kerekezés. Rosz fékkel sikerült 46:7 mennem. Hát nem a legjobb idő, ilyen rossz féktávokkal elmegy szerintem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autoepites.blog.hu/api/trackback/id/tr574857765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása